Tein varauksen dvd:stä "Kahdeksas veljes". So oli varattu ja palautuspäivä 14.1.2011!!!! Kun minä olen lainannut filmejä niin lainausaika on ollut 1 viikko…

Kysytty

Hei

Tein varauksen dvd:stä "Kahdeksas veljes". So oli varattu ja palautuspäivä 14.1.2011!!!!
Kun minä olen lainannut filmejä niin lainausaika on ollut 1 viikko.
Mistä tämä ero johtuu?

Hyvää syksynjatkoa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

DVD-levyjen, videokasettien ja BD-levyjen laina-aika on HelMet-kirjastoissa tosiaankin normaalisti yksi viikko. "Kahdeksas veljes" -elokuvan DVD-tallenne kuuluu Oulunkylän kirjaston kokoelmiin ja se on valitettavasti HelMet-kirjastojen ainoa DVD-levy ko. elokuvasta. Koska Oulunkylän kirjasto on nyt remontissa, kaikella sen aineistolla on poikkeuksellisen pitkä laina-aika: eräpäivä on 14.1.2011.