Teen seminaaria aiheesta Y2K-artikkelit ja uutiset Helsingin Sanomissa ja olen nyt keräämässä materiaalia. Löytyykö Vaasan kaupunginkirjaastosta Helsingin…

Kysytty

Teen seminaaria aiheesta Y2K-artikkelit ja uutiset Helsingin Sanomissa ja olen nyt keräämässä materiaalia. Löytyykö Vaasan kaupunginkirjaastosta Helsingin Sanomia kuinka pitkältä ajalta ja kuinka mahdollisia arkistoja pääsisi tutkimaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Säilytämme Helsingin Sanomia paperikappaleina 2 vuotta ja voit tulla niitä lukemaan tänne pääkirjastoon Rewell Centeriin käsikirjastoon. Lisäksi voit yleisömikrollamme etsiä artikkeleita HS:n verkkoliitteestä, jonka voimme avata sinulle omalla käyttäjätunnuksellamme. Tervetuloa!