Teen opinnäytetyön aiheesta: Liikunnan vaikutus työssäjaksamiseen. Osaisitko suositella aiheeseen liittyviä kirjoja? itse en oikein tiedä miten etsiä

Kysytty

Teen opinnäytetyön aiheesta: Liikunnan vaikutus työssäjaksamiseen.
Osaisitko suositella aiheeseen liittyviä kirjoja? itse en oikein tiedä miten etsiä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jyväskylän kaupunginkinkirjaston tietokannasta http://jkl226.jkl.fi/Aalto?formid=find2 voi etsiä kahden asiasanan yhdistelmällä. Nimeke -kohdan pudotusvalikosta valitse asiasana, jolloin saat kaksi asiasana -kohtaa. Aiheeseen sopivia asiasanoja ovat esim. työhyvinvointi, työmotivaatio, työ, työelämä, jaksaminen, työpaikkaliikunta, liikunta. Aiheesta voi löytyä myös lehtiartikkeleita. Kirjastossa on lehtiartikkelien hakumahdollisuus Aleksi ja Arto -tietokannoista.
Aiheeseen sopivia kirjoja esim. Työyhteisö liikkumaan: opas työyhteisöliikuntaan (2009), Aalto: Työelämän selviytymisopas: käytännön ohjeita työhyvinvointiin (2006),Työpaikkaliikunnan hyvät käytännöt (2006).