Teen kirjailijaesitelmää Antti Tuurista. Olen löytänyt jo ihan mukavasti tietoa ja lukenut Pohjanmaa ja Talvisota kirjan. Osaatteko sanoa mitä kirjailijalle…

Kysytty

Teen kirjailijaesitelmää Antti Tuurista. Olen löytänyt jo ihan mukavasti tietoa ja lukenut Pohjanmaa ja Talvisota kirjan. Osaatteko sanoa mitä kirjailijalle tällä hetkellä ns.kuuluu? Puuhaileeko hän jo uutta kirjaa tai jotain?
Monissa kirjoissa ei tuoreimpia tietoja hänestä nimittäin ole.Jos voisitte suositella jotain linkkiä tai kirjaa mistä hänestä löytyisi tuoretta tietoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä pari tuoreinta teosta, joissa Antti Tuurista:
Kotimaisia sotakirjailijoita / toim. Kari-Otso Nevaluoma(2001 ) ja Kotimaisia nykykertojia. 3 / toim. Kari-Otso Nevaluoma(2000 ). Otavan sivuilta löytyy vähän tietoa: http://www.otava.fi/default.cfm?cd=1014&depth=2&dept0=1003&dept1=1014&t… Mahtaisikohan soitto Otavaan auttaa jos haluaa lisää tuoretta tietoa? Muutama tuore lehtiartikkeli Antti Tuurista: Hauska tapaus - Suomen kuvalehti 2003, nro 39, sivu 44-47; Ihmetellen halki Euroopan - Suomen kuvalehti 2003, nro 11, sivu 60-66; Antti Tuuri hurahti saagoihin - Lapin kansa 2003-02-10; Antti Tuurin Pohjanmaa-sarja - paikallinen, kansallinen, universaali - Hiidenkivi 2002, nro 1, sivu 11-13; Tuuria elämässä (Uratie) - Talouselämä 2002, nro 9, sivu 83-84.