Voitko laittaa minut varauslistalle. Haluaisin lainata Antti Tuurin Kylmien kyytimies ÄÄNIKIRJAN sitten kun se on hankittu kirjastoon. Etukäteiskiitoksin!

Kysytty

Voitko laittaa minut varauslistalle. Haluaisin lainata Antti Tuurin Kylmien kyytimies ÄÄNIKIRJAN sitten kun se on hankittu kirjastoon.

Etukäteiskiitoksin!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuurin Kylmien kyytimies on pikapuoliin tulossa lainattavaksi Helmet-kirjastoihin. Varauksen voi tehdä vasta kun tiedot äänikirjasta ja kirjastoista näkyvät Helmetistä. Ennakkoon varausta ei voi tehdä.

Helmetiä (www.helmet.fi) kannattaa seurata ja tehdä varaus kun tiedot sinne illmestyvät. Varauksen voi tehdä itse Helmetin kautta kirjastokortin ja pin-koodin avulla tai pyytää kirjastossa tai puhelimitse henkilökuntaa sen tekemään.