Teen kijaraporttia kirjasta Nevermoor Morriganin koetukset ja en löydä tietoa näistä asioista. •minä vuonna jessica townsend on syntynyt? •mitä hän on…

Kysytty

Hei! Teen kijaraporttia kirjasta Nevermoor Morriganin koetukset ja en löydä tietoa näistä asioista.
•minä vuonna jessica townsend on syntynyt?
•mitä hän on kirjoittanut?
•kuinka paljon hän on kirjoittanut?
•mikä on uusin kirja?
Vastaatteko opettajan sähköpostiin, kiitos.

Vastaus

Vastattu

Jessica Townsend on syntynyt v, 1987 Australian Queenslandissa. Hän on asunut välillä pitkiä aikoja Lontoossa. Hän on työskennellyt aiemmin mainostoimittajana ja lasten luontolehden toimittajana.

Toistaiseksi hän on kirjoittanut kaksi romaania, jotka on suomennettu Otavan kustantamana. Ohessa tiedot Otavan sivuilta:

  • Nevermoor – Morriganin koetukset (Nevermoor – The Trials of Morrigan Crow), 2018, suom. Jaana Kapari-Jatta, Otava
  • Meinioseppä – Morriganin kutsumus (Wundersmith – The Uneducation of Morrigan Crow), 2019,  suom. Jaana Kapari-Jatta, Otava