Teen harjoitustyötä ammattikorkeakoulussa ja etsin kirjallisuusviitteen perusteella teosta: Yrityksen tietoturvan ohjeistus, Seppo Huvila, Tampereen Yliopisto…

Kysytty

Teen harjoitustyötä ammattikorkeakoulussa ja etsin kirjallisuusviitteen perusteella teosta: Yrityksen tietoturvan ohjeistus, Seppo Huvila, Tampereen Yliopisto 1996. Ei tunnu löytyvän sitten mistään kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mahtaisiko kuitenkin olla kysymyksessä Seppo Huvilan pro gradu -työ Tietovarastointi organisaatiossa,
1998. Tampereen yliopisto, tietojenkäsittelyopin laitos, tietojenkäsittelyoppi. Sen voi saada kaukolainaksi mikrotallenteena, ja kaukovarauspyynnön voi tehdä omassa lähikirjastossa. Mitään muuta Seppo Huvilalta ei tunnu olevan.