Täytyisi löytää kirja/näytelmä nimeltä Julius Caesar, jonka on kirjoittanut pakinoitsija Olli.

Kysytty

Täytyisi löytää kirja/näytelmä nimeltä Julius Caesar, jonka on kirjoittanut pakinoitsija Olli.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ollin näytelmä Julius Caesar sisältyy teokseen "Herätyskello ja viisi muuta vallatonta näytelmää". Sitä on saatavilla pääkaupunkiseudun kirjastoista. Tampereella näyttäisi olevan teosta "Herätyskello ja neljä muuta vallatonta näytelmää". Jos Julius Caesar ei ole tässä kokoelmassa (luultavasti ei olekaan), voit tehdä kaukolainatilauksen vaikkapa Helsingin kaupunginkirjastoon. Ota yhteyttä lähimpään kirjastoosi!