Otsikko
Tarvitsisin Väinö Linnan "Täällä pohjantähden alla" 1. osan englanninkielisenä. Mistä saisin sen käsiini Helsingin seudulla?

Kysytty

Tarvitsisin Väinö Linnan "Täällä pohjantähden alla" 1. osan englanninkielisenä. Mistä saisin sen käsiini Helsingin seudulla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Väinö Linnan teoksen "Täällä Pohjantähden alla" ensimmäinen osa löytyy englanninkielisenä käännöksenä HelMet-kirjastoista nimekkeellä "Under the North Star". (Jatko-osat ovat vastaavasti nimeltään Under the North Star 2: The uprising ja 3: Reconciliation.)

Nimekettä näyttäisi tällä hetkellä olevan hyllyssä luokassa 4.4 ainakin esimerkiksi Rikhardinkadun, Töölön ja Itäkeskuksen kirjastoissa sekä Pasilan pääkirjastossa. Sen voi toki tilata mihin tahansa itselle sopivaan HelMet-kirjastoon.