Tarvitsisin vähän vanhemman ( EHKÄ jo 20-30 vuotta vanhan ) kirjan nimen... Siinä tutkitaan meren jättiläishaita, mutta se ei ilmeisesti ole tietokirja eikä…

Kysytty

Hei!

Tarvitsisin vähän vanhemman ( EHKÄ jo 20-30 vuotta vanhan ) kirjan nimen...

Siinä tutkitaan meren jättiläishaita, mutta se ei ilmeisesti ole tietokirja eikä kerro siitä kuuluisasta Costeausta eikä tappajahaista. Kirja ei ole myöskään ohut, vaan keskivertoromaanin paksuinen.

Löytyyköhän näillä tiedoilla mitään? Pyydän tätä tutulleni, joka on kirjan aikoinaan kerran jo lukenut ja haluaisi lukea uudestaan. Itse jo yritin, enkä löytänyt tietoja.

Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseeseen saattaisi tulla Steve Altenin Meg, syvyyksien kauhu (Otava, 1998).

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_12640