Otsikko
Tarvitsisin uuden salasanan jotta pääsisin varaamaan kirjoja, mutta sähköpostini ei ole enää sama kuin vuosia sitten, jonne siis uusi salasanani on luultavasti…

Kysytty

Hei,

Tarvitsisin uuden salasanan jotta pääsisin varaamaan kirjoja, mutta sähköpostini ei ole enää sama kuin vuosia sitten, jonne siis uusi salasanani on luultavasti mennyt, kun painoin linkkiä " etkö muista salasaanasi". En ole käyttänyt kirjaston palveluja vuosiin, joten en edes tiedä ovatko muutkaan tiedoistani ajan tasalla. Voinko siis tätä kautta saada uuden salasanan uuteen sähköpostiosoitteeseeni?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei

Mikäli et ole käyttänyt kirjastokorttia Helmet-kirjastoissa moneen vuoteen, ei korttisi todennäköisesti ole voimassa. Saat uuden kirjastokortin ja siihen tunnusluvun, kun käyt lähimmässä kirjastossa. Ota mukaasi kuvalla ja henkilötunnuksella varustettu henkilöllisyystodistus, jotta tietosi saadaan ajantasalle kirjastojärjestelmässämme.