Tarvitsisin tietoa Norjalaisesta kirjailijasta nimeltä Ingvar Ambjörnsen. Kaiken mitä pystytte löytämään.

Kysytty

Tarvitsisin tietoa Norjalaisesta kirjailijasta nimeltä Ingvar Ambjörnsen.
Kaiken mitä pystytte löytämään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomalaisista tietokannoista ei löytynyt tietoa kirjailijasta (Aleksi, Arto). Netistä löytyi Nordic Web Index -hakupalvelun avulla norjankielinen sivu Ambjörnsenistä (http://www.vg.no/rampelys/boeker/kaos/html/ambjornsen.html).

Espoon kaupunginkirjasto on Suomessa erikoistunut Norjan kirjallisuuteen (yhteyshenkilö: Nan Nyman, Kivenlahden kirjasto puh. 09-81657733). Lisäksi voitte ottaa yhteyttä Pohjoismaiden Suomen Instituuttiin (NIFIN), Fabianinkatu 34, 00100 HKI, puh. 09-1800380, sähköposti: nifin@nifin.helsinki.fi.