Tarvitsisin tietoa liittyen kirjallisuustapahtuman järjestämiseen ja sen markkinointiin. Mistä minun kannattaisi etsiä aiheeseen liittyvää tietoa?

Kysytty

Tarvitsisin tietoa liittyen kirjallisuustapahtuman järjestämiseen ja sen markkinointiin. Mistä minun kannattaisi etsiä aiheeseen liittyvää tietoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastosta löytyy kolme kirjaa, missä käsitellään tapahtumien järjestämistä.
Katso lisää
http://www.helmet.fi/search*fin/Xj{232}arjest{232}aminen+and+tapah*&m=1&l=&Da=&Db=&b=&SORT=D&Submit.x=31&Submit.y=16/++export/1,-1,-1,B/export