Olisin halunnut tietää, onko olemassa kirjaa, jossa on kerrottu Helsingin tapahtumista eri vuosina päivittäin? Esimerkiksi: mitä tapahtui Helsingissä vaikkapa…

Kysytty

Olisin halunnut tietää, onko olemassa kirjaa, jossa on kerrottu Helsingin tapahtumista eri vuosina päivittäin? Esimerkiksi: mitä tapahtui Helsingissä vaikkapa 30. huhtikuuta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuollaista kirjaa päivittäisistä Helsingin tapahtumista ei ole tehty. Helsingin Sanomat löytyy mikrofilmattuna Pasilan kirjaston lehtialueelta, myös Helsingin Sanomien nettiarkisto vuodesta 1990 lähtien on Helsingin kaupunginkirjaston käytössä.