Tarvitsisin tietoa dekkari-kirjoista ja niiden historiasta.

Kysytty

tarvitsisin tietoa dekkari-kirjoista ja niiden historiasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä muutamia teoksia hakemastasi aiheesta:

KUKKOLA, Timo: Hornanlinnan perilliset; 70 vuotta suomalaista salapoliisikirjallisuutta. WSOY, 1980.
MURHA pukee naista. KSL Kirjat, 1997. (Suomalaisen naisdekkarin historiaa)
PIDÄTTEKÖ dekkareista. Kirjastopalvelu, 1982.
SYMONS, Julian: Murha! Murha! WSOY, 1985. (Kattava esitys dekkarin historiasta)

ja Internet-osoitteita: http://www.tornio.fi/kirjasto/tuu/dekkarit