Otsikko
Tarvitsisin suomeksi seuraavan Antonio Machadon runon säkeistön, jos se on suomennettu: Todo pasa y todo queda, pero lo nuestro es pasar, pasar haciendo…

Kysytty

Tarvitsisin suomeksi seuraavan Antonio Machadon runon säkeistön, jos se on suomennettu:

Todo pasa y todo queda,
pero lo nuestro es pasar,
pasar haciendo caminos,
caminos sobre el mar.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Espanjalaiselta runoilijalta Antonio Machadolta ei ole suomennettu yhtään kokonaista kokoelmaa. Aale Tynnin Tuhat laulujen vuotta –runoantologiassa on joitakin suomennoksia hänen runoistaan, mutta kysymäsi runon säkeistö ei ollut niiden joukossa. Vaikuttaa siltä, että sitä ei ole suomennettu