Tarvitsisin opiskelumateriaaliksi aineistoa vaatealan muotisuunnittelijoista Marithé & Francois Girbaud, löytyisiköhän heistä mitään aineistoa? Lähinnä…

Kysytty

Tarvitsisin opiskelumateriaaliksi aineistoa vaatealan muotisuunnittelijoista Marithé & Francois Girbaud, löytyisiköhän heistä mitään aineistoa? Lähinnä tarvitsisin taustatietoja (historiaa) yms. joten voisiko jostakin artikkelitietokannasta, kirjasta yms. mahdollisesti löytyä heistä tai heidän mallistoistaan tietoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Google-haulla saa paljonkin sivuja esille, ne ovat tosin hyvin kaupallisia. Kotimaisista artikkelitietokannoista en löytänyt mitään, mutta kirjaston asiakasmikroilla on käytössä Ebsco-tietokanta, josta löytyy englanninkielisiä artikkeleita. Sieltä sain 34 viitettä Marithe & Francois Girbaudista, niistä 10 oli kokotekstiviitteitä. Lehtilähteitä olivat esim. Brandweek ja New York Amsterdam News. Kirjastossa voitte tulostaa kokotekstiviitteet tai tallentaa ne levykkeelle.