Tarvitsisin kuvan Volkswagen Caravellen/Transporterin vm. 83-91 synkro-mallin vaihdelaatikosta. Tiedän, että kuva löytyy ainakin Volkswagenin omasta…

Kysytty

Tarvitsisin kuvan Volkswagen Caravellen/Transporterin vm. 83-91 synkro-mallin vaihdelaatikosta. Tiedän, että kuva löytyy ainakin Volkswagenin omasta saksankielisestä korjaamokirjasta, mutta en ole onnistunut löytämään kyseistä opusta Suomesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mm. Helsingin kaupunginkirjastossa on suomennettu painos saksalaisesta Volgswagen Transporterin korjausoppaasta, joka käsittelee autoja mainitsemaltasi ajalta.
Teoksen muita tietoja:

Nimeke: VW Transporter korjausopas, 1981-1990 (dieselmallit), 1983-1993 (bensiinimallit)
Julkaisutiedot: Helsinki, Alfamer, 1995
ISBN: 951-9153-83-7
Kieli: fin
Alkuteoksen kieli: ger
Yleisiä tietoja: Saks. alkuteokset: VW Bus und Transporter/-Syncro 60/78/90/95/112 PS 10/82 to 8/90 ; VW Bus und Transporter with Diesel 50-70 PS 11/80 to 12/90.
Muut tekijät: Mauno, Esko
Helsingin luokka: 624.8
Selkänimeke: VW Transporter 1981-1990. - Opas kattaa 1.9- ja 2.1-litraisilla vesijäähdytteisillä bensiinimoottoreilla sekä 1.6.- ja 1.7-litraisilla dieselmoottoreilla varustetut VW Transporter -mallit. -

Paikannustiedot: http://www.helmet.fi