Otsikko
Haen korjausopasta Volkswagen Caravelle vm. -99 autolle. Toinen vaihtoehto Volkswagen Transporter.

Kysytty

Haen korjausopasta Volkswagen Caravelle vm. -99 autolle.
Toinen vaihtoehto Volkswagen Transporter.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joutsenon kirjaston kokoelmissa on tällainen kirja: Etzolg, VW Transporter & Caravelle 1990-1995: korjausopas. Tämän uudemmista malleista Joutsenosta ei korjausopasta löydy. Uudempien mallien opasta (Etzolg, Volkswagen Transporter & Caravelle 1990-2003 bensiini- ja dieselmallit: korjausopas, 2004) on kuitenkin monissa kirjastoissa eri puolilla Suomea. Voit saada kirjan kaukolainaksi lähikirjastosi kautta.