Tarvitsisimme etätyötä varten materiaalia konsultointiprojektista. Mitä ehdotatte?

Kysytty

Tarvitsisimme etätyötä varten materiaalia konsultointiprojektista. Mitä ehdotatte?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupunginkirjastojen yhteisestä Plussa-aineistohausta löytyy mm. seuraavia teoksia konsultoinnista:

Elämä--on ihmisen parasta aikaa / Tero J. Kauppinen
[Yritysvalmennus Group], [Helsinki], 1999

Järvinen, Keijo: Tekninen konsultointi
KTM, Työvoima- ja elinkeinokeskus], [Helsinki], 1999,

Lääperi, Raija: Pk-yritysten Kunto-ohjelman arviointi
Kauppa- ja teollisuusministeriö, yrityskehitysosasto, Helsinki, 1997, Kauppa- ja teollisuusministeriön tutkimuksia ja raportteja. 1997, 29

Yksilö ja työyhteisö muutoksessa /Soili Keskinen (toim.)
Turun yliopiston täydennyskoulutuskeskus, [Turku], 1996, Turun yliopiston täydennyskoulutuskeskuksen julkaisuja. A. 53

Vapaavuori, Jukka: Työyhteisön jumi konsultaation kohteena--muuttuvatko käsitykset työstä ja vuorovaikutuksesta?
Joensuun yliopisto, Joensuu, 1995, Psykologian tutkimuksia. Joensuun yliopisto, yhteiskuntatieteiden tiedekunta. 18

Wickham, Philip A.:Management consulting
Financial Times, London, 1999,

Lippitt, Gordon
The consulting process in action
Pfeiffer, San Francisco, 1986, 2nd ed.,

Voit myös itse hakea teoksia http://www.libplussa.fi
Valitse teosten kohta asiasana ja kirjoita laatikkoon "konsultointi" tai "konsultit".

Lehtiartikkeleiden viitetietokannasta Aleksista löytyi seuraavia aiheeseen liittyviä artikkeleja:

Alén, Heli: Liikkeenjohdon konsultointiin liittyvän tutkimustiedon hyödyntäminen
Aikuiskasvatus 1999 ; (19) ; 1 ; 85-88

Kyrö, Paula
Liikkeenjohdon konsultointi - nuori ja kasvava toimiala
Aikuiskasvatus 1999 ; (19) ; 1 ; 48-59, 122-123

Ainamo, Antti
Neljä käskyä konsulttia etsivälle yrittäjälle
Talouselämä 1999 ; (62) ; 33 ; 34

Rauhala, Anne
Konsultti auttaa selviytymistä työelämän murroksessa
Huomautus
Työelämä 1998 ; 1 ; 14

Rey, Glenn R.
Sisäisten konsulttien valmennus
Yritystalous 1998 ; (56) ; 4 ; 10-15

Malin, Risto
Liikkeenjohdon konsultit : vuoden kuluttua meitä on vielä enemmän
Talouselämä 1997 ; (60) ; 3 ; 20-26

Lisäksi Helsingin kauppakorkeakoulun kirjaston erikoisalana ovat taloustieteet, alla yhteytiedot.
Helecon-tietokeskus
Leppäsuonkatu 9 E
00100 HELSINKI
Aukioloajat lukukausien aikana
Informaatiopalvelut: Ma-To 12-19, Pe 9-16, La 10-15
(09) 43138415