Tarvitsen tutkimukseni pohjaksi kirjan, josta selvitetään, miten toiminnalisen tutkimuksen askeleet menee? Löytyy ao kirjaa Riihimäen tai hyrinetin alueelta?

Kysytty

Tarvitsen tutkimukseni pohjaksi kirjan,
josta selvitetään, miten toiminnalisen tutkimuksen askeleet menee?
Löytyy ao kirjaa Riihimäen tai hyrinetin alueelta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toimintatutkimusmenetelmää käsitteleviä kirjoja löytyy Ratamo-kirjastoista 50 nimekettä, joista tällä hetkellä suurin osa näyttää olevan lainassa. Riihimäellä on tällä hetkellä paikalla Metsämuuronen: Tutkimuksen tekemisen perusteet, tutkijalaitos, 2008, Hyvinkäällä Vilkka: Tutki ja havannoi, 2006, Ikkunoita tutkimusmetodeihin I, 2000 on paikalla Oitissa, Hyvinkäällä ja Nurmijärvellä. Lisäksi Riihimäeltä löytyy varastosta muutama vanhempi teos aiheesta.
Jos laitat Ratamo-verkkokirjastoon www.hyrinet.fi/Ratamo-kirjastot hakusanaksi: toimintatutkimus kohtaan asiasana saat näkyviin kaikki 50 kirjaa. Kirjoja liikkuu kuitenkin paljon kirjastojen välillä ja vk:lla 18 näyttää olevan eräpäivä varsin monella. Kyselepä lisää lähimmästä Ratamo-kirjastosta.