Tarvitsen suomenkieliset sanat seuraaviin joululauluihin. Miten saan ne? Jingle Bells, We wish you a merry Christmas, Santa Claus is coming to Town, Deck…

Kysytty

Tarvitsen suomenkieliset sanat seuraaviin joululauluihin.
Miten saan ne?
Jingle Bells, We wish you a merry Christmas,
Santa Claus is coming to Town, Deck the Halls,
Hark the Herald Angel Sing.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit hakea pääkaupunkiseudun kirjastojen aineistotietokanta Plussasta (http://www.libplussa.fi) kappaleita seuraavilla nimillä:
Jingle Bells=Kulkuset
We wish you a ...=Hyvän joulun toivotus/Nyt toivotus hyvän joulun
Santa Claus is...=Joulupukki matkaan jo käy
Hark the Herald...=Enkellaulu kajahtaa
Näitä löytyy esim. eri Toivelaulukirjoista.
Deck the Halls on suomeksi Kaikki kellot huminoivat, mutta en löytänyt pääkaupunkiseudun kokoelmista ainuttakaan viitettä.

4 ääntä

Kommentit

Tulin lukemaan vastausta, mutta meni pikavippisivulle 😔