Tarvitsen kahden eri vanhan laulun (rallin) sanat (ja nuotit). 1. Sanat koskevat muotia ja alkavat: Muoti kauhea vallalle päässyt on aina Hangosta Petsamoon…

Kysytty

Tarvitsen kahden eri vanhan laulun (rallin) sanat (ja nuotit).

1. Sanat koskevat muotia ja alkavat: Muoti kauhea vallalle päässyt on aina Hangosta Petsamoon...´
Voi olla myös itämurteella painotettu. En tiedä laulusta kuin sanat.

2. Sanat koskevat juorua: Tää on vallan kauheaa, (kuunnelkaa, kuunnelkaa), sit´ei voisi uskoa aatelkaa, aatelkaa. Tää on juttu aivan uus, siis salaisuus, salaisuus...

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti saaneet selville, mistä lauluista sanat ovat. Tunnistaisiko joku lukijoista ne?

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Enpä ole ikinä moisia kuullut - mutta voisikohan ensimmäistä laulaa Sillanpään marssilaulun sävelellä - "Hangosta Petsamoon"?