Otsikko
Tarvisisin tietoa kirjailija Kira Poutasesta. MIstäköhän löytäisin sitä?

Kysytty

Tarvisisin tietoa kirjailija Kira Poutasesta. MIstäköhän löytäisin sitä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kira Poutasesta löytyy tietoja mm. seuraavissa teoksissa:

PALKITUT kotimaiset lasten- ja nuortenkirjat 1990-2002
BTJ Kirjastopalvelu, 2003

FINNISH children's and youth books VIII
Suomen nuortenkirjaneuvosto, 2002

TULKINTOJA tytöistä
Suomalaisen Kirjallisuuden Seura 2002 on artikkeli, jonka on kirjoittanut Sari Näre. Artikkelin nimi on Intimisoituvan kulttuurin muistijälkiä tytöissä

Kirjasammossa on tietoa kirjailijasta ja hänen töistään, https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aperson_123175961058158

5 ääntä

Kommentit

Aleksi tietokantaa ei enää ole.