Tarvisin pikaisesti löytää Oiva Arvolan runo ... nimeä en muista, mutta on lapin äijät eksyksissä ollu jo komatta ja viiettä päivää .... ja lopulta tulivat…

Kysytty

Hei ! tarvisin pikaisesti löytää Oiva Arvolan runo ... nimeä en muista, mutta on lapin äijät eksyksissä ollu jo komatta ja viiettä päivää .... ja lopulta tulivat kothin ja siellä vaimo rievut niin hätinensä että mithen on käynyt että non ittensä tärvänny, joku tullu, meillä mithän hättää ollu,.... onko runon nimi "ouvossa maassa" tai "öksyksissä" ... en tiedä, ehkä joskus 70 luvulla tehty.... tarvisin isänpäiväksi.... Kiitos jos autatte !!! voisinko löytää täältä netistä sanat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaivattu runo on Vikblomin-Iikan tokanhakumatka Arvolan kokoelmasta Linnustajan maa (Kirjayhtymä, 1977).