Otsikko
Tämä olisi tärkeä kysymys en ole löytänyt siihen vastausta netistä! Olisi ihanaa jos saisin tähän kysymykseen vastauksen!!!! Kuka lauloi (tulkoon joulu ,…

Kysytty

Hei!
Tämä olisi tärkeä kysymys en ole löytänyt siihen vastausta netistä!
Olisi ihanaa jos saisin tähän kysymykseen vastauksen!!!!

Kuka lauloi (tulkoon joulu ,)kappaleen iskelmä radiosta viime vuonna?
Se oli joku mieslaulaja, mutta nimeä en tiedä voisitko auttaa?
Ja mistä cd-levystä kappale tulee, löytyykö sitä kirjastosta tai kaupasta?
>Löytyykö kappaleen sanoja ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin Pekka Simojoki on laulanut tämännimisen laulunsa. Tietoja sen äänityksistä saatte pääkaupunkiseudun kirjastojen yhteishausta http://www.helmet.fi/ kirjoittamalla laatikkoon TULKOON JOULU ja painamalla hae. Tästä laulusta löytyy netistä yhtä ja toista aineistoa, esim. http://www.aamulehti.fi/mediagalleria/aamulehti/videot/974/

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Myös Petri Laaksonen on laulanut laulun ja sitä kuulee usein radiossa. Löytyy mm levyiltä: Laaksonen, Petri: Lumivalkeaa, 1997. ja Laaksonen, Petri: Joulu ikkunan takaa : Kauneimmat joululauluni, 2007.