Otsikko
Tahtoisin lainata eräitä CD-levyjä, joita ei ole suomen kirjastoissa Frank-monihaun mukaan. Mistä maista kaukolainan voi tehdä? Onko kyseisten maiden…

Kysytty

Tahtoisin lainata eräitä CD-levyjä, joita ei ole suomen kirjastoissa Frank-monihaun mukaan. Mistä maista kaukolainan voi tehdä? Onko kyseisten maiden kirjastoista olemassa erillisiä tai yhteistä hakukonetta, jolla voin tarkastaa levyjen saatavuuden? Maksavatko kaukolainat ulkomailta enemmän kuin kaukolainat kotimaasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

CD-levyjä ei valitettavasti voi kaukolainata ulkomailta eikä niitä anneta lainaksi ulkomaille. Netiltä löytyy runsaasti musiikin verkkokauppoja, joista voi hankkia cd-levyjä omaksi.