Suomenkieliset sanat lauluun "Music! Music! Music!" (Baum, Bernie and Stephan Weiss, 1949) tai tieto, mistä suomenkielinen versio löytyy (suomenk.version…

Kysytty

Suomenkieliset sanat lauluun "Music! Music! Music!" (Baum, Bernie and Stephan Weiss, 1949) tai tieto, mistä suomenkielinen versio löytyy (suomenk.version tekijät).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Weissin "Music music music"-kappaleen on suomentanut Kullervo (Lahtinen Tapio Kullervo). Suomenkielisenkin version nimenä on "Music, music, music". En löytänyt nuottia tai pelkkiä sanoja, mutta kappale löytyy mm. cd-levyiltä "Tulisuudelma--18 suosittua tanssikappaletta" (Fazer Records, p1995) ja Finlanders: Huviretki (Fazer Finnlevy, p1992). Näiden saatavuuden voit tarkistaa pääkaupunkiseudun aineistotietokannasta Plussasta (http://www.libplussa.fi).