Haluaisin lainata Robertinon (Roberto Loretin) levyjä. Italialainen nuori poika esiintyi Helsingissä vuonna 1961. Laulanut levylle italiaksi ainakin "O sole…

Kysytty

Haluaisin lainata Robertinon (Roberto Loretin) levyjä. Italialainen nuori poika esiintyi Helsingissä vuonna 1961. Laulanut levylle italiaksi ainakin "O sole mio", "Guaglione" ym.
Mistä löytysi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällä hetkellä seuraavat Robertinon äänitteet ovat lainattavissa eri kirjastoista:

cd-levy "Kaikki parhaat : kultaiset vuodet" (Zonet, 2003)

cd-levy "Un amore cosi grande" (Butterfly Music, 1992)

lp-levy "Romantica" (Bluebird Music, 1983)

lp-levy "Canciones Napolitanas" (Ediciones Sonoras, 1974)

Äänitteiden saatavuuden voi tarkistaa esimerkiksi Finnasta (https://www.finna.fi/). Äänite on mahdollista tilata kaukolainaksi, jos omassa kirjastossa ei sitä ole.