Sujata Masseyn "Rei Shimura" sarjassa on ilmestynyt jo useita kirjoja. Missä järjestyksessä ne on kirjoitettu? Kirjat kertovat jatkuvaa tarinaa, ja olisi…

Kysytty

Hei
Sujata Masseyn "Rei Shimura" sarjassa on ilmestynyt jo useita kirjoja. Missä järjestyksessä ne on kirjoitettu? Kirjat kertovat jatkuvaa tarinaa, ja olisi mukava lukea ne oikeassa järjestyksessä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oikea järjestys on:

- Rei Shimuran ensimmäinen tapaus
- Rei Shimura ja zen-temppelin arvoitus
- Rei Shimura ja ikebana-mestari
- Rei Shimura ja tappava manga
- Rei Shimura ja morsiuskimono
- Rei Shimura, samurain tytär