Strömsössä käytettiin "vesiliukoista pigmenttimustetta". Kiinnostuin, mutten löydä mistä ostaa. Onko tällä musteella ehkä jokin toinenkin (kauppa)nimi?

Kysytty

Strömsössä käytettiin "vesiliukoista pigmenttimustetta". Kiinnostuin, mutten löydä mistä ostaa. Onko tällä musteella ehkä jokin toinenkin (kauppa)nimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hakusanalla "vesiliukoinen pigmenttimuste" löytyi muutamia toimistotarvikeliikkeitä, joista voi tilata tusseja, joissa on kyseistä mustetta. Myös esimerkiksi Suomalaisesta kirjakaupasta näyttäisi kyseisiä tusseja löytyvän.