Otsikko
Snellmanien sukuyhdistyksellä on hallussaan alunperin opetusministeriön v. 2005 kustantaman J.V.Snellman kootut teokset niteitä. Sarjan 24 osasta ainakin 1…

Kysytty

Snellmanien sukuyhdistyksellä on hallussaan alunperin opetusministeriön v. 2005 kustantaman J.V.Snellman kootut teokset niteitä. Sarjan 24 osasta ainakin 1. ja 4. ovat loppuneet, muita niteitä on laatikoittain. Olisiko Helsingin kaupunginkirjasto niistä kiinnostunut ?
Sukuyhdistyksen puheenjohtajana ollessani kokoelma kuten sukuyhdistyksen arkisto muutenkin siirtyi kotini askarteluhuoneeseen; rivitaloon on tulossa putkiremontti!

Vastaus

Vastattu

Kiitos tarjouksesta, mutta Helmet-kirjastoissa kyseisiä teoksia on entuudestaan riittävästi.