Satu(kirja) 80-90-luvulta etsinnässä. Sadussa on kolme kissaveljestä, jotka on kutsuttu syntymäpäiville. Yhden kissan housut kuitenkin repeävät ja hän joutuu…

Kysytty

Satu(kirja) 80-90-luvulta etsinnässä. Sadussa on kolme kissaveljestä, jotka on kutsuttu syntymäpäiville. Yhden kissan housut kuitenkin repeävät ja hän joutuu jäämään surullisena kotiin. Sadun lopussa veljet tuovat kakkua kotiin ja kaikki ovat iloisia.

Voi olla että muistan sadusta osan väärin tai olen lisäillyt omiani, mutta muisto sadusta on vahva. Satu oli osa jotain isompaa kokoelmaa.

Onkohan mahdollista selvittää mikä satu on kyseessä, jotta voisin sitä omille lapsilleni lukea?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Satu saattaisi olla Amye Rosenbergin kirjassa Eläinlasten kepposia (Lasten parhaat kirjat 1989).