Sally Salminen Pitkä kevät. Painovuosi 1940/OTAVA. Miksi se ilmestyi teidän tietojen mukaan jo 39. Minun kirjassani on painovuosi 40.

Kysytty

Sally Salminen Pitkä kevät. Painovuosi 1940/OTAVA.
Miksi se ilmestyi teidän tietojen mukaan jo 39.
Minun kirjassani on painovuosi 40.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografia Fennican mukaan Sally Salmisen Pitkä kevät ilmestyi vuonna 1939, mutta siitä otettiin 2. ja 3. lisäpainos, eli uusi mutta muuttamaton painos, vuonna 1940. Eli osassa kirjoja painovuotena on 1939 ja osassa 1940. Alla linkki Fennicaan:

https://fennica.linneanet.fi/vwebv/search?searchArg=pitk%C3%A4+kev%C3%A…