Otsikko
Sain rekisteröintikoodiin, miten saan kirjastokortin nyt poikkeustila teen aikana? Eikö saa kirjaudua mobiilivarmenteella helmet.fi sivustolle?

Kysytty

Hei, sain rekisteröintikoodiin, miten saan kirjastokortin nyt poikkeustila teen aikana? Eikö saa kirjaudua mobiilivarmenteella helmet.fi sivustolle?

Vastaus

Vastattu

Uuden kirjastokortin ja ensimmäisen PIN-koodin saa vain käymällä kirjastossa ja esittämällä henkilötodistuksen. Näin ollen poikkeustilanteen aikana ei voi saada kirjastokorttia. Selvitämme parhaillaan muita mahdollisuuksia,

https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa