Otsikko
Sain äsken sähköpostiini muistutuksen myöhässä olevasta kirjasta. Yleensä kirjastosta tulee huomautus muutama päivä ennen lainauksen vanhenemista ja siihen…

Kysytty

Sain äsken sähköpostiini muistutuksen myöhässä olevasta kirjasta. Yleensä kirjastosta tulee huomautus muutama päivä ennen lainauksen vanhenemista ja siihen olen luottanut. Nyt varoitusta ei tullut. Miksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asiakassähköposteja lähettävässä Portalifyssä on mahdollisesti ollut elo-syyskuun vaihteessa häiriöitä, postia on ollut tuolloin jumissa. Pahoittelumme teknisestä viasta aiheutuneesta häiriöstä.