Saako täällä kysyä vähän intiimimpiä asioita ? ;S kun en mistään saa vastausta... onhan tämä noloa mutta silti ? onko laukeamisessa ja kiihoittumisessa eroa ?

Kysytty

saako täällä kysyä vähän intiimimpiä asioita ? ;S kun en mistään saa vastausta... onhan tämä noloa mutta silti ? onko laukeamisessa ja kiihoittumisessa eroa ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiihottumisessa ja laukeamisessa on eroa. Seksuaalinen kiihottuminen voi edeltää laukeamista. Se ei kuitenkaan välttämättä aina johda laukeamiseen, eikä sen aina tarvitsekaan johtaa. Laukeamisella tarkoitetaan samaa kuin orgasmilla.

Luotettavaa ja asiallista lisätietoa voit etsiä esimerkiksi täältä: http://www.sexpo.fi/?kysymyksia____vastauksia.