Haluaisin löytää kirjoja alakoululaiselle (8-vuotiaalle), seksuaalikasvatuksen tueksi.

Kysytty

Hei, haluaisin löytää kirjoja alakoululaiselle (8-vuotiaalle), seksuaalikasvatuksen tueksi.

Vastaus

Vastattu

Hei,

seuraavat teokset voisivat ainakin mahdollisesti sopia, niitä voi aikuinen lukea yhdessä lapsen kanssa ja pohtia seksuaalikasvatuksen ympärille kietoutuvia asioita:

- Korteniemi-Poikela, Erja (2015): Seksuaalisuuden portaat (löytyy Tampereen alueen kirjastoista)

- Lajunen, Kaija (2015): Tunne- ja turvataitoja lapsille - tunne- ja turvataitokasvatuksen oppimateriaali (löytyy Lahden alueen kirjastoista)

- Suomela, Anu (1999): Ihmeelliset ihmiset - lapsille ja aikuisille tarinoita elämästä ja seksistä (löytyy Tampereen alueen kirjastoista)