S20 ja S20FE 5g puhelimet eroavat jonkin verran. Ensimmäinen tuli aikaisemmin ja oli kalliimpi. Siinä on ominaisuus TV-liitäntä: langaton Smart View 1080p…

Kysytty

S20 ja S20FE 5g puhelimet eroavat jonkin verran. Ensimmäinen tuli aikaisemmin ja oli kalliimpi. Siinä on ominaisuus
TV-liitäntä: langaton Smart View 1080p 30pfs, langallinen DisplayPort 4K 60fps
Tuo ominaisuus puuttuu jälkimmäisestä FE mallista. Saako tuosta siirrettyä kuvaa mitenkään TV/monitoriin usb-C liitännän kautta?

Vastaus

Vastattu

Kysyimme asiaa paremmin tuntevalta taholta ja saimme tämän vastauksen:

”Jos haluaa kokeilla Usb-C -kaapelilla, pitää puhelimessa tietysti olla Usb-C -piuhalle paikka ja televisiossa Usb-piuhan paikka. USB-C -piuhan pitäisi olla tiedonsiirtopiuha, ei latauspiuha. Tämän pystyy tarkistamaan sillä, että siirtyvätkö esim. tiedostot puhelimesta koneelle piuhan kautta. Tiedonsiirtopiuhassa on usb-päässä 4 kampaa, virtajohdossa 2.Tämänkään jälkeen kuvan näkyminen ei ole varmaa, vanha tv ei välttämättä tunnista puhelinta ja toisin päin. Lämpimästi suosittelen langattoman yhteyden käyttämistä, esim Chromecastia.”