Rydin lehtileikettä, Turun Sanomat, 1960-luvulta. Isäni oli lehdessä, hängställen oli kuva, hän oli löytänyt rahaa satamasta merestä, jos muistan oikein :)

Kysytty

Hej! Rydin lehtileikettä, Turun Sanomat, 1960-luvulta. Isäni oli lehdessä, hängställen oli kuva, hän oli löytänyt rahaa satamasta merestä, jos muistan oikein :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

1960-luvun Turun Sanomat on mikrofilmimuodossa Turun kaupunginkirjastossa ja joissakin yliopistokirjastoissa (Kansalliskirjasto ja Turun yliopiston kirjasto). Mikrofilmejä voi lukea kirjaston laitteilla kirjastossa. On myös mahdollista kaukolainata joitakin mikrofilmirullia lähikirjastosi kautta kirjastossa luettavaksi.

Jonkin tietyn artikkelin hakeminen etukäteen ei kuitenkaan ole mahdollista. Olisi siis hyvä tietää melko tarkkaan, koska uutinen on julkaistu, muuten mikrofilmien selaaminen on melkoinen urakka.