Otsikko
Runo, jossa kerrotaan miten kaikki on hiukan hyrskyn myrskyn ja mullin mallin

Kysytty

Runo, jossa kerrotaan miten kaikki on hiukan hyrskyn myrskyn ja mullin mallin. Lopussa selviää mistä on kysymys: "Ei se mitään tee. Meidän poika kävelee!"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on Matti Kuusen Kop-kop-kop ja se löytyy kokoelmasta Routa liikkuu (WSOY, 1947).