Pystyykö missään Vantaan kirjastossa tulostamaan värillistä A3? Jos ei, niin pystyykö jossain Helsingin kirjastossa?

Kysytty

Hei!

Pystyykö missään Vantaan kirjastossa tulostamaan värillistä A3? Jos ei, niin pystyykö jossain Helsingin kirjastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vantaalla pystyy  tulostamaan värillisiä tulosteita vain Tikkurilan kirjastossa (kaksi sivua maksutta) . Helsingissä voit tulostaa kaikissa kirjastoissa värillisenä (ehkä ihan pienimpiä kirjastoja lukuun ottamatta). Helsingissä voi tulostaa maksutta viisi sivua kolmen kuukauden välein, muuten 40 snt/sivu.