Otsikko
Pystyykö joku ystävällisesi siirtämään varatun aineiston noutopaikan. Varaamani kirja viety suljettun kirjastoon, josta sitä ei saa. Pytyykö JOKU auttamaan…

Kysytty

Pystyykö joku ystävällisesi siirtämään varatun aineiston noutopaikan.
Varaamani kirja viety suljettun kirjastoon, josta sitä ei saa. Pytyykö JOKU auttamaan. Eikö organisaation sisällä tieto kulje, että kirjasto on suljettu. Miten asiakkaan olisin sen voinut ennakoida. Mitä järkeä toimittaa teoksia lepäämään, pois kaikkien käytöstä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos kyse on Martinlaakson kirjastoon tilatuista varauksista, niin ne ovat noudettavissa Myyrmäen kirjastossa. Jos kyse on Kivistön kirjastosta noudettavista varauksista, niin ne on Martinlaakson kirjaston vesivahingon vuoksi siirretty Kivistöön, joka aukeaa kahden viikon kuluttua.

Voit tarvittaessa ottaa yhteyttä esimerkiksi Myyrmäen kirjastoon, myyrmaki.kirjasto@vantaa.fi tai 043 825 1308. Viestiin on hyvä laittaa kirjastokortin numero sekä tieto, mistä varauksista on kyse.