Otsikko
Psykoanalyytikko J.G. Jacobson on vuonna 1973 kirjan, johon Vamik Volkan viittaa kirjassaan Primitive internalized object relations vuodelta 1976. tarvitsisin…

Kysytty

Hei!

Psykoanalyytikko J.G. Jacobson on vuonna 1973 kirjan, johon Vamik Volkan viittaa kirjassaan Primitive internalized object relations vuodelta 1976. tarvitsisin J.G. Jacobsonin koko nimen erääseen kirjoittamaani tekstiin. Voittekohan auttaa?

Vastaus

Vastattu

Psykoanalyytikko J. G. Jacobsonin teksteissä näytetään käytettävän hänen etumimistään vain etukirjaimia. Artikkelin "Signal Affects and Our Psychoanalytic Confusion of Tongues" on kuitenkin kirjoittanut Jacob G. Jacobson. Mahtaako olla sama henkilö?

https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/000306519404200103