Portugalin ja ranskan kielien kielikurssit, oppikirjat, kasetit & cd-rom:it? Onko, jos on niin missä?

Kysytty

Portugalin ja ranskan kielien kielikurssit, oppikirjat, kasetit & cd-rom:it? Onko, jos on niin missä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastoissa on lukuisia kielikursseja ja oppikirjoja haluamistasi kielistä.
Aineistotietokannastamme osoitteessa http://libplussa.fi voit hakea näitä seuraavasti: valitse kohta asiasana tai luokka, ja kirjoita"portugalin kieli ja kielikurssit". Oppikirjatkin saat selattavaksi erikseen kirjoittamalla samaan kohtaan vain portugalin kielen luokan "868".

Ranskan kielisiä haetaan samalla tavalla, mutta ranskan kielen oppikirjojen luokka on 866. Pääset myös katsomaan saatavuustietoja, eli missä aineistoa on paikalla.