Pölynimurien testituloksia, jotta voisin hankkia mahdollisimman hyvän imurin perheeseen, jossa on pitkäkarvaisia koiria.

Kysytty

Pölynimurien testituloksia, jotta voisin hankkia mahdollisimman hyvän imurin perheeseen, jossa on pitkäkarvaisia koiria.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uudempia pölynimureiden testejä löytyy seuraavasti:
"Halvat jäivät hännille- testissä pienet ja keskikokoiset imurit" Kuluttaja 2005 nro 3, s. 4-7 sekä
"Maton ja karvojen imuroinnissa eniten ongelmia. Siemens Super SX edullisin hyvä imuri" Kuluttaja 2003 nro 3, s. 4-7. Ainakin jälkimmäisessä artikkelissa yhtenä testattavana ominaisuutena on eläinten karvojen imurointi.