Otsikko
Olen lainannut Nousiaisen Vadelmavenepakolaisen ja luullut palauttaneeni se, mutta se näkyy edelleen tiedoissani. Kotonakaan sitä ei näy muiden lainakirjojen…

Kysytty

Olen lainannut Nousiaisen Vadelmavenepakolaisen ja luullut palauttaneeni se, mutta se näkyy edelleen tiedoissani. Kotonakaan sitä ei näy muiden lainakirjojen joukossa.
Käytän palautuksessa itsepalvelua. Voko lainaustietoihin jäädä jo palautettu kirja? Ellei kirjaa löydy minulta eikä kirjastosta, mikä on korvausmenettely?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ota yhteyttä kirjastoon, jonka omaisuutta kirja on. Olisiko tässä tapauksessa kyseessä Vallilan kirjasto? Sieltä kirjaa voidaan etsiä, jos väität palauttaneesi sen. Nide voidaan myös uusia, jotta ehdit etsiä sitä vielä kotoa. Jos kirjaa ei löydy mistään, voit korvata sen maksamalla kirjan hinnan.
Palautuneet kirjat eivät näy asiakkaan lainaustiedoissa.