Polttoaineen kulutusarvot määritetään standardin 93/116/EY mukaan. Kuinka suuri on kaupunkiajon ja maantieajon kulutuksien osuus määritettäessä keskimääräistä…

Kysytty

polttoaineen kulutusarvot määritetään standardin 93/116/EY mukaan. Kuinka suuri on kaupunkiajon ja maantieajon kulutuksien osuus määritettäessä keskimääräistä kokonaiskulutusta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Standardi 93/116/EY löytyy Euroopan unionin virallisesta lehdestä: Virallinen lehti nro L 329 , 30/12/1993 s. 0039 - 0053 Suomenk. erityispainos Alue 13 Nide 25 s; ks myös. Virallinen lehti nro L 042 , 15/02/1994 s. 0027 - 0027. Jyväskylän kaupunginkirjastossa ei ole näitä lehtiä, mutta ne löytyvät esim. Jyväskylän yliopiston kirjastosta.