Piti kirjautua Ellibs.com sivuille mutta olin vahingossa valinnut väärän kirjaston, olla pitänyt olla Vaski- kirjasto mutta nyt kirjautuessa sitä ei pysty enää…

Kysytty

Piti kirjautua Ellibs.com sivuille mutta olin vahingossa valinnut väärän kirjaston, olla pitänyt olla Vaski- kirjasto mutta nyt kirjautuessa sitä ei pysty enää muuttamaan.. Eikä kirjautuminen onnistu. Mitä teen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaski-kirjastojen Ellibs-kirjautuminen löytyy osoitteesta https://www.ellibslibrary.com/vaski tai Vaski-kirjastojen verkkokirjastossa olevasta linkistä (e-aineistosivulta: https://vaski.finna.fi/Content/eaineistot). Tässä tapauksessa väärän kirjaston kirjautumisikkunan voi sulkea ja kirjautua uudelleen uudessa ikkunassa.

Tallennetut osoitteet, joissa kirjastoa ei ole määritelty (kuten collection- tai bookshelf -päätteiset), johtavat viimeksi käytettyyn kokoelmaan. Jos sellaista ei ole tai jos selain on esimerkiksi poistanut evästeet, ohjautuu kirjautuminen Helmetin kokoelmaan. Vaski-pääte osoitteessa ohjaa siis Vaskin kokoelmaan.