Otsikko
Kauanko kestää varatun aineiston kuljettaminen Turun kaupungin sisällä siitä, kun omissa tiedoissa lukee aineiston olevan kuljetettavana?

Kysytty

Kauanko kestää varatun aineiston kuljettaminen Turun kaupungin sisällä siitä, kun omissa tiedoissa lukee aineiston olevan kuljetettavana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaski-kirjastoilla on yhteinen varausjono, joten varaus voi tärpätä mistä tahansa Vaski-kirjastosta, joita on Uudestakaupungista Sauvoon ja Kustavista Paimioon. Isoimmista kirjastoista kuljetetaan aineistoa kolme kertaa viikossa, pienimmistä kerran viikossa. Turun pääkirjastossa kuljetukset käyvät joka päivä. Varausta ei voi kohdistaa tietyn kirjaston niteeseen, joten kuljetusaika riippuu siitä, mistä kirjastosta varattu aineisto lähtee. Käytännössä varatun aineiston saa muutamassa päivässä, alle viikossa.